2011. november 22., kedd

Bojlisok figyelem!Bot,orsó,bottáska párban eladó! - Jelenlegi ára: 55 000 Ft

Eladó, egy pár MAVER GENESIS CARP 3. 6M 2részes 2. 75Lbs bojlis bot jó állapotban a hozzá tartozó szintén egy pár SPRO INTESSA POWER CASTER 680 távdobó orsókkal+alu tótdobokkal és szintén egy pár PELZER EXECUTIVE ROD SLAVE orsótartós egy részes bottartó zsákokkal (2részes 3. 60 botokhoz)megkímélt állapotban. Behúzós pecához ajánlom inkább a botokat, én is arra használtam, bár 100M tudtam dobni velük, jó pár10feletti pontyot és amurt fárasztottam velük, szépen dolgoznak!
Az orsókhoz nem fűzök semmit, aki ismeri az tudja hogy a SPRO egyik legjobban sikerült távdobó orsója!
Licit előtt kérdezz, máshol is hirdetem!



Jelenlegi ára: 55 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-23 05:03
. Bojlisok figyelem!Bot,orsó,bottáska párban eladó! - Jelenlegi ára: 55 000 Ft